Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda – Zalaegerszeg
Elérhetőségek:
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. I.em.
(a Göcsej Üzletház emeletén)
Levelezési cím:
Török Györgyné, irodavezető
Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda
8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. I.em.
Telefon: +36 30 699 0056 (ügyfélfogadási időben!)
E-mail: zalaegerszeg[kukac]penzugyifogyaszto.hu
Ügyfélfogadás:
HÉTFŐ: 8:00-14:00
SZERDA: 11:00-17:00
PÉNTEK: 8:00-14:00
Javasoljuk, hogy személyes tanácsadásra előzetesen egyeztessenek időpontot tanácsadóinkkal telefonon vagy e-mailben!
Tanácsadók:
Török Györgyné, irodavezető
Török Györgyné 2011 tavaszától a tanácsadó iroda munkatársa, és 2017 őszétől vezeti a zalaegerszegi irodát. Az elmúlt években több ezer különböző pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdés és panasz megoldásában vett részt.
Dr. Varga Zoltán, tanácsadó
Dr. Varga Zoltán 2011 tavaszától a tanácsadó iroda munkatársa, számottevő pénzügyi fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkező közgazdász szakember.
Kérjük, segítse munkánkat, hogy tanácsadásunk minél hatékonyabb lehessen:
Ha telefonon hív minket:
- Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
- Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
- Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
- Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
- Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
- Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!
Ha személyesen keres fel minket:
- Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
- Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
- Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
- A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
- Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt.
Ha levelet ír nekünk:
- Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
- Facebook üzenetekre és hozzászólásokra is válaszolunk.
- Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
- Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
- Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!
- Kérjük írja meg nekünk elérhetőségeit is!
- Amennyiben skollégáink kérhet telefonos visszahívást kollégáinktól.