Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda – Békéscsaba

Elérhetőségek:

Cím: 5600 Békéscsaba, Árpád sor 2/6., földszint (a Munkaügyi Központ ügyfélterében)

Levelezési cím:
Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda

Barra Péter irodavezető
5600 Békéscsaba, Árpád sor 2/6.

Telefon: +36 70 243 2840 (ügyfélfogadási időben!)
email: bekescsaba[kukac]penzugyifogyaszto.hu

Ügyfélfogadás:

HÉTFŐ: 8:00-14:00
KEDD: 10:00-16:00
CSÜTÖRTÖK: 8:00-14:00

Javasoljuk, hogy személyes tanácsadásra előzetesen egyeztessenek időpontot tanácsadóinkkal telefonon vagy e-mailben!

Tanácsadók:

Barra Péter, irodavezető

Barra Péter a békéscsabai iroda 2012-es megnyitása óta az iroda vezetője, sokéves fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkezik.

 

Varga Imre László, tanácsadó

Varga Imre László 2012 óta vesz részt az iroda munkájában, pénzügyi területen szerzett sokéves tapasztalattal rendelkezik, melyet remekül tud hasznosítani a tanácsadó munkája során.

 

Bagdi-Sütő Enikő, tanácsadó

Bagdi-Sütő Enikő, közgazda, pénzügyi és fogyasztóvédelmi területen sokéves tapasztalattal rendelkezik, 2020 óta a békéscsabai iroda tanácsadója.

dav
A Békéscsabai Iroda a Foglalkoztatási Osztály ügyfélterében

Kérjen visszahívást!

Kérjük, segítse munkánkat, hogy tanácsadásunk minél hatékonyabb lehessen:

telefon

szemelyes

level

Ha telefonon hív minket

  • Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
  • Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
  • Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
  • Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
  • Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
  • Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!

Ha személyesen keres fel minket:

  • Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
  • Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
  • Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
  • A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
  • Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt.

Ha levelet ír nekünk:

  • Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
  • Facebook üzenetekre és hozzászólásokra is válaszolunk.
  • Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
  • Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
  • Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!
  • Kérjük írja meg nekünk elérhetőségeit is!
  • Amennyiben skollégáink kérhet telefonos visszahívást kollégáinktól.

A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodák által nyújtott szolgáltatásról ide kattintva tudhat meg többet.