Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda – Debrecen

Elérhetőségek:
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15., 203. iroda
(HBKIK)

Levelezési cím:
Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda

4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06 30 741 2373 (ügyfélfogadási időben!)
E-mail: debrecen@penzugyifogyaszto.hu 
 
Ügyfélfogadás:
HÉTFŐ: 9:00-15:00
SZERDA: 10:30-16:30
CSÜTÖRTÖK: 9:00-15:00

Javasoljuk, hogy személyes tanácsadásra előzetesen egyeztessenek időpontot tanácsadóinkkal telefonon vagy e-mailben!

 

Tanácsadók:

Dr. Kiss-Benedek Damarisz, irodavezető, tanácsadó

jogász,fogyasztóvédelmi szakjogász, többéves fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkezik, 2016-tól a debreceni iroda munkatársa.

Dr. Szabó Anita, tanácsadó

jogász, többéves fogyasztóvédelmi és pénzügyi fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkező szakember.

Dr. Kőrössy Bence Péter, tanácsadó

jogász, 2020-tól a debreceni iroda munkatársa, többéves fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkezik.

sdr

sdr

Kérjen visszahívást!

Kérjük, segítse munkánkat, hogy tanácsadásunk minél hatékonyabb lehessen:

telefon

Ha telefonon hív minket:

  • Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
  • Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
  • Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
  • Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
  • Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
  • Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!

szemelyes

Ha személyesen keres fel minket:

  • Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
  • Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
  • Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
  • A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
  • Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt.

level

Ha levelet ír nekünk:

  • Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
  • Facebook üzenetekre és hozzászólásokra is válaszolunk.
  • Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
  • Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
  • Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!
  • Kérjük írja meg nekünk elérhetőségeit is!
  • Amennyiben skollégáink kérhet telefonos visszahívást kollégáinktól.

A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodák által nyújtott szolgáltatásról ide kattintva tudhat meg többet.