Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda – Zalaegerszeg

Elérhetőségek:

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. I.em.
(a Göcsej Üzletház emeletén)

Levelezési cím:
Török Györgyné, irodavezető
Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda
8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. I.em.

Telefon: +36 30 699 0056 (ügyfélfogadási időben!)
E-mail: zalaegerszeg[kukac]penzugyifogyaszto.hu

Ügyfélfogadás:
HÉTFŐ: 8:00-14:00
SZERDA: 11:00-17:00
PÉNTEK: 8:00-14:00

Javasoljuk, hogy személyes tanácsadásra előzetesen egyeztessenek időpontot tanácsadóinkkal telefonon vagy e-mailben!

 

Tanácsadók:

Török Györgyné, irodavezető

Török Györgyné 2011 tavaszától a tanácsadó iroda munkatársa, és 2017 őszétől vezeti a zalaegerszegi irodát. Az elmúlt években több ezer különböző pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdés és panasz megoldásában vett részt. 

Dr. Varga Zoltán, tanácsadó

Dr. Varga Zoltán 2011 tavaszától a tanácsadó iroda munkatársa, számottevő pénzügyi fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkező közgazdász szakember.

Zalaegerszeg

Kérjen visszahívást!

Kérjük, segítse munkánkat, hogy tanácsadásunk minél hatékonyabb lehessen:

telefon

Ha telefonon hív minket:

  • Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
  • Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
  • Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
  • Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
  • Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
  • Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!

szemelyes

Ha személyesen keres fel minket:

  • Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
  • Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
  • Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
  • A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
  • Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt.

level

Ha levelet ír nekünk:

  • Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
  • Facebook üzenetekre és hozzászólásokra is válaszolunk.
  • Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
  • Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
  • Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!
  • Kérjük írja meg nekünk elérhetőségeit is!
  • Amennyiben skollégáink kérhet telefonos visszahívást kollégáinktól.