Változás a tanácsadó irodáink ügyfélfogadási rendjében

(FRISSÍTVE 2016. 06. 07.)

2016 májusától a Pénzügyi Irodahálózat tanácsadó irodáinak ügyfélfogadási rendje – átmenetileg – megváltozik. Az irodáinkhoz tartozó aloldalakon külön-külön megtalálhatóak, illetve ebben a cikkben egységesen is közöljük a módosult ügyfélfogadási rendünket.

2016. április 30-án véget ért az immár öt éve Magyarország 11 megyeszékhelyén működő Pénzügyi Irodahálózat legutóbbi pályázati ciklusa. Előre láthatólag 2016. június közepétől, vagy júliustól az ügyfélfogadás újra folyamatos lesz (a korábbiakhoz hasonlóan a hét több munkanapján több órás ügyfélfogadással fognak újra működni irodáink), kérjük figyeljék a www.penzugyifogyaszto.hu internetes oldalunkon ezzel kapcsolatban megjelenő információkat.

Természetesen korábbi és jövendőbeli Ügyfeleink nem maradnak segítség nélkül pénzügyi kérdésük vagy panaszaik esetén ebben az átmeneti időszakban sem. Debreceni irodánk hétfőn, szerdán és pénteken 9-12 óráig személyesen is fogadja a megkereséseket, 06 52 504 329-es telefonszámunkon szintén hétfőn, szerdán és pénteken 9-12 óra között állunk rendelkezésre. Az info@penzugyifogyaszto.hu e-mail címre küldött levelekre továbbra is válaszolunk, ezen kívül javasoljuk, hogy szükség esetén keressék a

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központját:
Telefonszám: 06-40-203-776
Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS:
Hétfő: 8:00 – 18:00
Kedd: 8:00 – 17:00
Szerda: 10:00 – 17:00
Csütörtök: 8:00 – 17:00
Péntek: 8:00 – 15:00