Tisztelt Érdeklődők!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018 októberétől a szegedi Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodát nem a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete működteti. A szegedi iroda elérhetőségeit megtalálja ha IDE KATTINT. Köszönjük megértésüket!
Ha telefonon hív minket:
- Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
- Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
- Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
- Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
- Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
- Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!
- A megkereséseket statisztikai célból, zárt rendszerben, anonim formában rögzítjük.
Ha személyesen keres fel minket:
- Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
- Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
- Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
- A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
- Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt, levelet, stb.
Ha levelet ír nekünk:
- Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
- Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
- Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
- Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!
A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda által nyújtott szolgáltatásról ide kattintva tudhat meg többet