Tisztelt Érdeklődők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018 októberétől a szegedi Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodát nem a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete működteti. A szegedi iroda elérhetőségeit megtalálja ha IDE KATTINT. Köszönjük megértésüket!

Ha telefonon hív minket:
  • Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
  • Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
  • Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
  • Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
  • Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
  • Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!
  • A megkereséseket statisztikai célból, zárt rendszerben, anonim formában rögzítjük.
Ha személyesen keres fel minket:
  • Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
  • Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
  • Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
  • A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
  • Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt, levelet, stb.
Ha levelet ír nekünk:
  • Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
  • Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
  • Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
  • Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!

A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda által nyújtott szolgáltatásról ide kattintva tudhat meg többet


todolist

Írja meg véleményét rólunk!