Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda – Miskolc

Elérhetőségek:

Cím: 3530 Miskolc Szemere Bertalan u. 2. I. em. 10. (a Szinva Terasz mellett, a “Szemere Palota” épületének emeletén)

Levelezési cím:
Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda:
dr. Weisz Linda
3530 Miskolc, Szemere B. u. 2. I. em. 10.

Telefon: 06/30-487-3609 (ügyfélfogadási időben!)
email: miskolc@penzugyifogyaszto.hu

Ügyfélfogadás:

HÉTFŐ: 8:00-14:00
SZERDA:  10:00-16:00
CSÜTÖRTÖK: 8:00-14:00

Javasoljuk, hogy személyes tanácsadásra előzetesen egyeztessenek időpontot tanácsadóinkkal telefonon vagy e-mailben!

 

Tanácsadók:

dr. Kötelesné dr. Weisz Linda

Dr. Kötelesné dr. Weisz Linda jogász, 2014-től a tanácsadó iroda munkatársa, többéves pénzügyi fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkezik.

Tóth Imréné dr. 

Tóth Imréné dr. jogász, 2015-től a tanácsadó iroda munkatársa.

dr. Tóth Dániel

dr. Tóth Dániel jogász, ügyvéd, többéves pénzügyi fogyasztóvédelmi tapasztalattal rendelkezik.

miskolc_2

Kérjen visszahívást!

Kérjük, segítse munkánkat, hogy tanácsadásunk minél hatékonyabb lehessen:

telefon

Ha telefonon hív minket:

  • Irodáinkat ügyfélfogadási időben tudja felhívni.
  • Gondolja végig a kérdését, panaszát, mielőtt telefonál!
  • Készítse elő az üggyel kapcsolatos iratait. Legyen önnél toll, papír!
  • Előfordulhat, hogy tanácsadó kollégánknál személyes ügyfél van. Ilyenkor készséggel visszahívjuk egy Önnek is megfelelő időpontban.
  • Előfordulhat, hogy a vonal foglalt, ha nem sikerül elsőre, kérjük próbálkozzon később!
  • Ha megadja a számát, készséggel visszahívjuk, hogy a hívás ne az Ön számláját terhelje!

szemelyes

Ha személyesen keres fel minket:

  • Nem szükséges, de célszerű időpontot egyeztetnie!
  • Ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. Az előzetesen időpontot egyeztetett ügyfeleink elsőbbséget élveznek.
  • Lehetőleg hozza magával az üggyel kapcsolatos dokumentumokat, levelezést, szerződést.
  • A megkereséseket statisztikai célból, anonim formában, zárt rendszerben rögzítjük.
  • Indokolt esetben helyben, posta készen elkészítjük a panaszlevelet, PBT kérelmet, egyéb fogyasztóvédelmi tárgyú beadványt.

level

Ha levelet ír nekünk:

  • Elektronikus és postai levélben is írhat nekünk!
  • Facebook üzenetekre és hozzászólásokra is válaszolunk.
  • Lehetőleg rövid, lényegre törő formában írja meg kérdését, panaszát!
  • Lehetőleg leveléhez csatolja az üggyel kapcsolatos lényeges dokumentumok másolatát!
  • Az írásbeli megkeresésekre legfeljebb 5 munkanapon belül válaszolunk!
  • Kérjük írja meg nekünk elérhetőségeit is!
  • Amennyiben skollégáink kérhet telefonos visszahívást kollégáinktól.

A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodák által nyújtott szolgáltatásról ide kattintva tudhat meg többet.